Varför ALLTID sjuk?!

Jahapp... då var vi trötta och sjuka. Igen.
Jag klarade knappt av att kliva upp idag, och det brukar då verkligen inte hända mig!
Jag var som en klubbad säl och inte visste jag varför. Men nu tror jag att jag vet. Förkylningen är tillbaka igen.
Ont i halsen, trött, hängig, ont i huvudet (trodde imorse att det skulle sprängas) öm i kroppen och snorig!
Agnes är snorig, grinig och trött..
Idag somande hon ungefär 14.20... sin FÖRSTA sovning. Försökte söva henne kl. 11.30-12.00 nångång kanske, men det kunde jag ju drömma om. Och det var inte så lätt nu andra gången heller. Puh!
Ska jag helt enkelt hålla henne vaken till 14-15 eller!? Trots bråk o skrik o grin?

...Men varför är jag sjuk hela tiden?

Why, why, why...???


//en myyyycket trött Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback