Välkommen eller ej?

Att lära känna nya människor är väl hur kul som helst..

Men vissa situationer är så svåra tycker jag.

Ibland passar man inte ihop som människor, och även om JAG kan tycka att vi gör det, så kanske inte DU tycker det.
Det kan vara något man gjort, hur man är, att man har för olika åsikter, eller bara helt enkelt för att?
Men hur vet man vad den andra tycker?

Jag har ju insett att jag inte är som andra och att man antagligen kan ha svårt för mig...
Känner inte en människa som har samma åsikter som mig när det gäller t.ex djuren...

Iallafall...

.. Jag har en vän som jag så sällan träffar.. det kommer ofta upp saker när vi väl ska ses, eller så slutar hon höra av sig.
Det är ALLTID jag som fixar "dejt" mellan oss. Men varje gång vi ses så kramar hon mig hårt och säger att vi ska ses oftare eller snart igen. Och i sms:en hon skickar så skriver hon alltid en massa komplimanger om hur otroligt snäll jag är och en massa sånt....


.. Sen har jag en relativt ny vän (!?) som jag bjöd på Agnes kalas men som tackade nej.. som jag VET har fullt upp, men samtidigt har det snart gått en månad och jag vet fortfarande inte om det finns något intresse från dennes sida.
Nu har jag blivit bjuden hem till denna men vet inte om det är bara av artighet eller vad?
Jag tackade ja iaf.


Det är tråkigt att jag ska analysera så mycket, men det är ju så som jag är.. och sen vill man ju inte tränga sig på om man egentligen inte är bjuden..?



//K

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förstår att det är mig du syftar på, och jag kan säga att till mig blir man inte bjuden om jag inte menar det!! Sen att jag inte kan ta tummen ur röven och besöka dig, det beror bara på mig och inte på dig. Fråga Renée t.ex. när jag träffade henne sist. ;) Jag är en virrig flicka som vill mer än vad jag hinner. Försök att lägga tillbaka fokus på dig själv, ta ett djupt andetag och känn att det är deras förlust om de inte vill träffa dig - du är förjävla bra! :)

2009-04-29 @ 15:11:48
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Angelica

Man får ju hoppas att människor tar så pass mycket ansvar över sina egna liv att dom säger infrån om de inte tycker att man platsar i deras liv. Det mår förmodligen bägge bättre av i så fall (tjuvläste dock kommentaren ovan så det verkar ju inte vara så i detta fall). Jag blir lite nyfiken på det här med dina åsikter om djur, vill jag gärna höra mer om.. något säger mig att vi har samma åsikter om både det ena och det andra i det ämnet. Puss & Kram

2009-04-29 @ 17:08:51
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback