Torsdag = Tvärsele :D

Tänk att alla alltid vill träffas samtidigt?
Varför just imorgon? Hmm..

Pether får jobb,jobb,jobb, vilket är bra,bra,bra.. men det min tur nu. Någon som har ett jobb till mig?

Vi har varit på middag hos Agnes farfar idag. Det var trevligt och gott.. fisk o potatis o sås och efterrätt på det;glass m. bär... mums.

Min lillasyster m. föräldrar har varit här idag. Agnes fick ett litet piano.

På torsdag åker vi till mitt Tvärsele ♥  om allt går som planerat!!!!! yeeeeey!!!!
Det är nästan så man tillomed längtar till bilresan dit?!

Jag kan vara lite konstig, men av någon anledning gillar jag vädret vi har nu!
Det är något med luften... jag får en massa känslor.
Älskar min gubbe så mycket ♥
Älskar att vara ute o gå och tänkte på allt underbart.
Det är dessutom påsk i luften, det är det verkligen! Snön börjar försvinna, vädret är lite varmare men fortfarande svalt och skönt, luften är tunn och fräsch och fåglarna kvittrar!
Mmm... Kärlek till er alla! ♥ 
(Dock mest till Pether o Agnes)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Keyboard heter det förresten, o inte piano.

2009-04-06 @ 11:28:25
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Peppo

Och jag Älskar min gumma :D



Pussar till dig och vår familj!!!



/Peppo

2009-04-06 @ 13:37:47
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback