Trött för ovanlighetens skull!

Dumma blogg.. varför går det inte att lämna kommentarer här!?

Jag är svintrött idag.. var vaken till 23 igår, hade först besök och sen pratade jag med mina älskade bror.
Agnes fick en klänning och en.. nån musikgrejj av Linda.
(Kan ha glömt att skriva att Agnes fick en picknickfilt av Pethers storasyster Lillemor förut också.)
Vaknade 5.55 ungefär idag. Av Agnes såklart.

Och Agnes bara gråter och gråter och gråter... och gråter.
Hela morgonen!
Pether har t.o.m varit ute och försökt söva henne men som sagt.. det går inte.

Trodde jag skulle få cykla till HC idag, men se det gick inte.. min cykel är begraven. ÖSB har plogat över den.

Och nu ringde Enas, hon kommer hit om 10 minuter, snacka om surprise :D

//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback