Någon här?

Inatt undrade jag om vi hade besök på balkongen (ja alla säger att det heter olika.. balkong på marken/altan/uteplats)
Jag gissade på att det bara var vinden, för jag hörde att det verkligen blåste ute.. nästan stormade lite.
Men tilslut väckte jag Pether så han fick gå och titta, var så jäkla rädd. Usch. Det knackade och knackade, hela tiden! Usch.
Det vart inte mycket sömn inatt men det var inte Agnes fel. Det var den dumma vinden!!
Och sen ville hon, vår lilla icke-sömntuta upp kl. 5.20.. Pether klev upp och gav mat och jag låg och lyssnade på hut hon bara skrek o skrek.. Huvva. Hon somnade iaf om kl. 5.30 så det gick ganska fort. Sov till 6.40 ungefär. Bättre iaf. :)

Idag har vi varit på kyrkis och sen har vi varit på stan en liten sväng.. jag köpte tyg så mamma ska få sy matchande mössa till mig och Agnes.. förstår att de flesta nog tycker att det är asmesigt, men jag tycker att det är gulligt :P
Jag fick gosa lite med Evvan ♥  på stan också. Inte så mycket med Annie men jag skulle nog inte orka bära henne heller så! :P
Enas gjorde mig sällskap tills Krille slutade jobbet kl. 15.15. :)


Igår var det 3 år och 6 månader sen jag och Pether vart tillsammans ♥
Vi åt lunch på asia, för pengar som vi absolut inte hade.
Sen ska vi gå på badet med Agnes imorgon, också för pengar som vi inte har! Snor från sparkontona.. AJJABAJJA! :)
Efter det ska vi nog slänga ihop någon god middag, pizza eller paj lutar det åt.
Hemlagat är ju såå gott, så mycket billigare och SÅ mycket nyttigare! :)
På kvällen vill vi spela munchkin men vi får se hur det blir. Sist vann JAG så grapparna kanske vill ha lite revansch? ;)

Jaha tjejer.. vad säger vi nu då?
Måndag förmiddag sa Sara som exempel.
Men isf är det bäst för mig att vi är här eftersom jag ska på babysim kl. 14.00.

Har räknat Agnes klänningar o kjolar idag. Det är skandal.
18 klänningar och 7 kjolar. (!!!) Det är verkligen hemskt tycker jag. Endel har inga kläder alls.
Men några är ärvda, några är hemsydda, några är köpta på rea och de flesta har hon fått.


Lämna gärna en kommentar om det går!
Är alltid trevligt att höra vad folk tycker och tänker, och även att veta vilka som läser.



Ha det bra y´all ! ;)

//K

Kommentarer
Postat av: Tirja

Tycker absolut inte det är mesigt med matchande mössor :) Det är hur gulligt som hellst!

Kram på dej gumman!

2009-04-17 @ 16:43:39
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Momma

Ja förlåt mig, men jag var bara tvungen att köpa en klänning till Agnes idag, igen... Kram!

2009-04-17 @ 21:25:43
Postat av: Sarah

Jag har lite fullt upp till veckan som kommer :S. Tisdag, onsdag, torsdag, fredag jobbar jag. Nu på måndag är jag visserligen ledig, men jag gissar på att det kommer att bli en sovmorgon efter helgens jobb + städning efter grabbkvällen. Puss puss!

2009-04-17 @ 23:15:56
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback