Mår sååå illa....

Agnes har varit världens gladaste lilla unge idag men har dreglat massor (=alltså ännu fler tänder på G.)

Jag däremot har haft jätte ont.. nej jag HAR jätte ont.
Jag får inte i mig mat heller. Det gör för ont och jag blir alldeles illamående.
Är så sjukt hungrig så jag vill bara ha mat men att ens skriva ordet får mig alldeles illamående.

Moa ska iaf skjutsa mig till akuten om en timme, har fått tid där.
Dom på sjukvårdsrådgivinigen tyckte att jag var tvungen att åka in.
Själv vet jag inte.. klarade ju av kvällen igår och det är ju iaf inte sämre nu. Jag gråter ju iaf inte!
Och jag skämms.. något så fruktansvärt skämms jag. Jag vill inte in och vara till besvär.

Nåt är ju verkligen fel med mig.. varför skulle jag annars alltid ha så ont i magen och alltid vara sjuk?

Jag har frossa också.. fram o tillbaka. usch..

Säkert är det bara magkatarr, men det känns värre. jaja..

//Kicki, stammis på akuten......

Kommentarer
Postat av: Annie

Du behöver inte skämmas! Akuten är ju till för att man ska kunna komma in när man har akuta besvär vilket du har! Hoppas allt går bra och det inte är något allvarligt. Puss!

2009-04-23 @ 19:10:33
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Angelica

Din stackare kan verkligen inte vara kul. Tänker på dig!!!

2009-04-23 @ 19:24:55
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Enas

hoppas det går bra. tänker på dih <3

kram!

2009-04-23 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback