Mår inge bra..

Det är synd om mig nu ;P

Jag och mamma räknade ut att jag har haft problem med magen i 6 år nu. SEX ÅR !
Fattar ni vilken tid det är att ha ont i magen?

För sex år sen fick jag åka med ambulans in till sjukhuset för att jag svimmade av magsmärta på toaletten i Litsnäset.
Då opererade dom tillslut bort blindtarmen men sa att det tyvärr inte var därför jag hade så ont i magen, det var bara en del av det.
Efter operation trodde jag att jag bara inbillade mig att jag hade ont. Det kunde jag ju inte ha eftersom dom hade tagit bort blindtarmen nu då. Jag ville inte gnälla och jag ville inte vara till besvär.
Jag har haft för mig att mamma sagt nu i efterhand att det inte var blindtarmen det var fel på, men idag sa hon det så nu vet jag. Alltså att det inte var därför jag hade ont, om man nu fattar :P
Sen såhär långt senare är det väl klart att jag fattar att det inte är för blindtarmen jag har ont nu, men vad är det?
Vad är det som är fel i min mage?
Kanske ett monster som äter upp mig inifrån? :P
Det blir ju bara värre och värre.

Jag blir hängig, trött, mår illa, känner mig nästan febrig ibland, och ofta yrslig.
Jag äääälskar vitlök så j*kla mycket men det har kommit nu på senare att jag mår jätte illa när jag äter det. :(

Och min läkare tror att jag är förstoppad!? haha.. jaja.. Fine! Vi säger väl det då.
På onsdag ska jag få komma och ta prover iaf. Alltid nånting.



//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag förstår verkligen hur det känns! Hade ju sånna magproblem i nästan 8 år och inga läkare kunde konstatera vad det var för fel. Maassor av prover och ingenting... Men efter graviditeten så är allt bra! Så jag har tyvärr inga tips eller så =/ Puss!

2009-04-14 @ 14:24:33
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sara

fick dricka Samarin redan i mellanstadiet. ;) I gymnasiet fick jag min IBSdiagnos - gissar på att du kommer få samma diagnos.

2009-04-14 @ 19:03:55
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback