"Loppis på bloggen"

Tänkte som sagt tidigare försöka sälja lite grejjer, jag börjar här på bloggen och sen försöker vi på tradera, funderar på att ha loppis på gården också, men vi får väl se! Fick igår iväg en brödskärbräda i trä och ostbestik m. marmorhandtag.

Högst bud "vinner".

Jag har två drömfångare till salu, en liten med startpris 20:-
Och en stor med startpris 50:-




En buddahstaty (ca. 25cm hög) utropspris 20:-



Bricka;  (24x29cm) Utropspris 5:-
Härliga retro som är påväg in igen!



Och en stor bricka (29x40cm) Utropspris 5:-
Finns små revor i vissa sidor.




Tupperware Quick Chef II 
Startpris 100:- NYSKICK!    (ord. pris 589:-)
Present på köpet !


Som ni ser går det att göra massor med Quick Chef, man kan ha med den i husvagnen, på båten, i stugan.. ja, you name it.. du vispar grädden på ett kick! Man slipper även att stå och hacka sallad och grönsaker, den gör nästan jobbet åt dig!


Kommer antagligen att sälja mer tupperware här, för vi har tupperware så vi svämmar över! Jag har varit säljare och jag lovar att det verkligen är bra grejjer!!!!


//K, P & A

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle gärna vilja köpa drömfångaren =) Skulle verkligen behöva en sådan! Finns de möjlighet att skicka den med posten?

2009-04-20 @ 17:16:12
Postat av: Gurrigurran

Buddha statyn är ju som gjord för mig må jag säga :)

2009-04-21 @ 11:31:10
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Ida

Detsamma! var alldeles för länge sen! :)

2009-04-21 @ 20:35:43
URL: http://jenkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback