Bilder. Grillstund i BHP.

  Jag fick softa i vagnen. :)

  "Jag ska fota med min superkamera!!"
 "Bra, fota min korv.. jag vet hur man äter den!! "

  "Men.. hur funkar den här flaskan? Kommer ketchupen ut ur det här lilla hålet??? "
"Och HUR kommer tomaterna IN i det där lilla hålet!!?!?!! "


"Haha.. Krille fattar inte att dom mosat tomaterna och SEN trycker in ketchupen i hålet!!" ;)

   Det här är en sojakorv. Myyyycket godare än en grisrumpa! :)




//Kicki, Snälla Enas. Döda mig inte nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Enas

jag kommer nu på en gång och dödar dig :D haha nejdå :P skit mysigt hade vi där :)



Kram!!

2009-04-16 @ 22:17:57
Postat av: Angelica

Sojakorv de e grejer de :)

2009-04-17 @ 15:06:42
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback