zZzzZZzz

Jag tror min dikt smittade ;P
Såg till min stora förvåning en dikt av Pether på våran blogg och hittade idag en liten dikt på Sarahs blogg.
Mysigt tycker jag.
Det är fint med dikter. =)

Idag ska vi på BVC, skönt, jag vill veta hur det går med våran magerfis.
Nu har hon ätit rejält i nån dag, det är skönt. Men typiskt, för så var det sist vi var på BVC också tror jag.. hon känner på sig när vi ska dit.

Pether, Agnes och nallen sover i soffan, dom ser mys ut. Jag fotade så jag kan lägga upp här sen. =)

Jag skulle också ha sovit, för det vart mycket lite sömn inatt.
Agnes somnade jätte tidigt igår och jag tyckte vi skulle ta upp henne så hon för matning och för att hon skulle sova inatt, men Pether tyckte inte det, så han skulle ta henne om hon vaknade inatt..
Jag tror jag sov minst av alla i slutändan.
Ville inte att Pether skulle behöva ta det varje gång, och jag vaknar ju vilketsom, så då kunde jag lika gärna ta det.
(Matning en gång, nappen X antal gånger)

Igår grovstädade jag köket och idag är det superfräscht! Så skönt! I Love!
Momma var här och hade Agnes. Vi gick även ner på stan en sväng där mamma bjöd på mat, sen gick vi hem igen =)
Funderar på att ta Agnes rum nu, har hållt på där lite idag redan så det kanske är lika bra.



Jätte kul att få kommentarer och se vilka som läser, tack så mycket! =)
(Får gärna bli fler.)

//Mammiiii

Kommentarer
Postat av: Gurrigurran

Svar på fetläppbilden: Ja det var efter, men flera dagar efter. Men tack för info :D

Jag MÅSTE få komma hem till er nån dag å hälsa på å ge er doppresenter :D

2008-09-09 @ 14:52:57
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Moa

Älsklingar! saknar er som satan! kom nyss hem från tvådagars segeltur..genomblöt o genomfrusen..uvva för o va på havet!! hoppas allt e finemang me er! hörs snart! PUSS

2008-09-09 @ 18:38:42
Postat av: Påsen

En kommentar ;)



Vad gör ni i veckan? Äta lunch nån dag?

2008-09-09 @ 18:42:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Momma

Agnes är absolut världens finaste, goaste gladaste gullunge! Mommas stora kärlek! Puss

2008-09-09 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback