Young at heart

Jag visade Pether några jag tycker är sååå fräna "Young @ heart" (young at heart) idag.
Gå in på youtube eller nåt och sök, dom är helcoola, speciellt när dom sjunger "hey ya" (outcast´s låt)
Kika in!

Idag har varit en uuuunderbar dag, (vilket man INTE kan säga om gårdagen.. lika jobbig som dagen innan!!)
Vi gick ut 9.30 och kom hem strax efter 16 nångång, har gått och gått och gått, gick till jamtlibryggan och grattade Raz också.. han fyllde gamlare igår och hade därför lite fest ikväll.
Träffade trevligt folk vi inte träffat på länge, nice.
Pether lagade en god middag och vi bjöd Thorbjörn som kom med doppresent till Agnes, en jätte söt nalle man lägger i ugnen en stund så den blir varm och 500:- till fonden.. Tokgubbe. =)

Pether visade mig denna idag, kul tycker jag.. med min dåliga humor.
http://www.youtube.com/watch?v=PTLGxlV7hyw

//IKicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback