Trött.

Vill hooka upp med nån idag och ta en sväng på stan, ta en fika eller bara gå en promenad..
Vill INTE vara hemma idag.

Igår var ingen dag jag vill vara med om igen på läänge..
Agnes grinade nästan heeela dagen.
Hon slog sig två gånger, en gång i så hon började blöda i munnen och en gång slog hon huvudet i golvet.
Fast hon hade redan grinat hela morgonen då, så det berodde inte på det, inte bara iaf.


Så trött idag, måste nog sova en stund.
Dax för Agnes att flytta till eget rum tror jag,- hon sover sämre när vi sover sämre för att vi vaknar av att hon vaknar. Osv.


//K

Kommentarer
Postat av: Sara

stackars agnes(och mamma), jag tänkte kanske komma och hälsa på idag men vi får se, första lediga dagen, de känns skitkonstigt att inte ha nåt å göra! Eftersom att jag vet att ni alla läser här så har grejjerna från ljuspartyt kommit iaf och jag har sorterat! de va en jävla hög vill jag lova. Puss!!

2008-09-12 @ 11:20:25
URL: http://slajsara.blogg.se/
Postat av: Sarah

Men lilla vännen då :(. Tänker på er! Puss

2008-09-13 @ 01:27:00
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback