Ljusparty

Fick skippa finmiddagen vi skulle ha idag för att hinna på ljuspartyt. (som jag ändå var nästan en TIMME sen på.)
Väl där var det massor med folk! Renée och Zandra var där, de enda förutom Sara jag kände.
Och Helena som gick en klass under mig i Lit, men henne känner jag ju inte.. fast jag känner egentligen ingen där!?.. mer bekanta? Eller!? Vart går gränsen??
Reneé,Sara, vad är vi?? bekanta eller vad?? :P


Iaf. Sen som jag var så missade jag själva visningen (HATAR att komma sent!! Pether vet hur mycket jag hatar det.....)
Och stressad och uppjagad som jag var så glömde jag att beställa!?
Men egentligen var det tur! Vi har inga pengar och jag hade mer eller mindre fått köpförbud :P
Hann precis ut till bussen hem, och hade jag kommit några minuter senare så hade jag fått vänta i timme på nästa!
Och när jag sa det hemma hos Sara, så menade jag VERKLIGEN inte att det var nåt fel att vara Där, även om det lät så =(
Tänkte mer att ni, Sara m.familj kanske skulle lägga er osv. Förlåt om det lät fel =/

Det fanns huuur mycket fika som helst och jag var SÅ sugen på att smaka, men samvetet sa NEJ. (Tack!!!)
Cheescake, chokladrutor, marängsviss, ja..jag vet inte allt.


Fick surra lite med en liten 4 månaders kille som hette Sebb (vet ej hur han stavar) helgó!
Och fick se lilla Billy i sin jätte fina jamas. Han är ju såå fin den där Billy!
Om Agnes ska tjusas med nån så kan man ju hoppas det blir han ;)
..Fast hon ska nog aldrig tjusas med nån? :P


Imorgon ska vi försöka lägga upp lite bilder på Agnes =)

//Kickiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Renée

Det var kul att träffa dig igår! Hoppas det går bra med det vi pratade om..



Vi är väl.. typ bekanta. :/ Typ.. :)

Släng iväg en kommentar om du vill ta en fika nån dag.

Kram

2008-09-22 @ 08:13:23
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback