Lingon

Lät som ett dåligt låtnamn av nåt gammalt dansband. "hon var min bästa vän."
(förra inlägget)

Nu är vi påväg ut igen, idag ska jag plocka lite bär =) Lingon. Ska skicka till mor min och hoppas på lite sylt. Skiten man köper på affärn är ju nästan oätbar. Bara massa socker.

Agnes äter dåligt. Vet inte vad jag ska göra.. hon vill bara inte ha. Idag har vi nästan tvingat i henne, men vi fick bara i henne 100ml. Och då har hon inte ätit nåt sen igår. =/
Tur vi ska på BVC nu i veckan.

Nej nu måste jag göra mig iordning så vi kan gå.

Tycker vi plötsligt får väldigt dåligt med kommentarer igen.
Man vill ju veta om det är nån som läser eller ej.

//Pippi

Kommentarer
Postat av: Johan

Schnürgen!

2008-09-07 @ 13:35:33
URL: http://www.johanejohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback