Lilla fröken-snabb.

La Agnes på filten och gick till köket fram o tillbaka.
Så fort gick det så hade hon flyttat sig, och leksaken har hon med sig.

a

Drömde inatt att jag förlorade Agnes. Vi skulle välja vilka kläder hon ska begravas i och allt. Fruktansvärt jobbigt.
Jag ville snabbt bli gravid igen så jag kunde få tillbaka Agnes... usch. Jobbigt.

Och när jag vaknar, nånstans vid 6 imorse så såg jag att hon låg på mage i vaggan, vart jätte rädd.
(Bäbisar får inte sova på mage då det  öker risken för PSD, plötslig städbarnsdöd.)
Iaf så vaknade Pether också och han berättade att hon vänt sig flera gånger över på mage och att han försökt vända henne till rygg men att hon vägrar.. ja, då är det ju inget att göra åt. Vill hon sova så så måste hon ju få det.


Idag ska Agnes testa äta pasta och kycklig, fösta köttet hon äter.
Ska bli intressant. =)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad duktig hon är! =)

Usch vilken hemsk dröm, tur som tusan att den inte var sann! Många kramar ifrån mig och Kasper till din lilla familj =)

2008-09-11 @ 08:55:19
Postat av: sara

Från det att Felicia var 3-4 månader sov hon på mage och enligt barnsköterskan så gör det inge när dom vänder sig själva... :)

2008-09-11 @ 10:25:42
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: macknow

Mina barna har vägrat att sova på rygg, så dom har fått sova på mage iprincip sedan vi kom hem från BB. Vi gjorde några tappra försök att lägga dom på rygg, men icke att det gick!

Jag har åxå hört att det inte är nån fara att ha dom på mage när dom kan vända sej själv.



Vilken hemsk dröm!! Det värsta man kan drömma någonsinn!

2008-09-11 @ 13:50:17
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Sarah

Å det var ingen liten bit från filten heller! Roligt att leksaken följde med :). Huvva. Jag kan bara tänka mig att det måste vara det absolut värsta en förälder kan drömma. Fy vad hemskt :(. Pussåkram!

2008-09-11 @ 14:09:29
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback