-Fredag-

Vilken underbar kväll!

Vi hann tyvärr inte på bion, vi kanske kan ta det någon annan kväll?

På asia var det nästan falkesjö-släcktträff ;P
Annie, Jonny, Tommy, Sarah, Pether och jag. Annie var helkul. Skämtade hela tiden=) Detta måste vi göra om!!!
Hem till oss gick vi minus Annie och Jonny.
Sen kom Johan och en stund efter det anlände Thorbjörn.

Vi väntade annat folk också, men de valde att inte dyka upp.
Tycker kanske att man kan höra av sig och berätta hur läget ligger till, men det tyckte tydligen inte de folket.
Fast då är ju allt som det ska med andra ord. (Då detta händer  v a r j e  gång.)
..eller att man hör av sig när det är läggdax..också standard.

Vi rökte vattenpipa och surrade en massa skit om allt och inget,
Vi spelade pictionary och skrattade så vi nästan grina.. eller jag iaf!
UNDERBART kul.

Sarah och Tommy var för söta tillsammans, gullungar.


Vi vart ett så skönt gäng tycker jag.
Fast man saknade ju vissa.

--------
Saknar Agnes så jag kan spricka!! De hade gått jätte bra igår och idag och hela natten.. Mamma fick vakna nån gång och ta hand om Agnes, men hon somnade om direkt..Agnes alltså.
Agnes ville inte upp förren 8!?! Sovmorgon ;)
När jag ringde imorse hörde jag hur hon skrattade och skrattade i bakgrunden. ÅH MITT ÄLSKADE BARN KOM HIT NU!
-------

Så fort Agnes kommit hem ska vi gå ner på stan och köpa grönsaker på stjärntorget.
Tyvärrr har jag blivit lite sjuk känner jag.. ont i halsen och skit.


Ha det bra y´all.
//K

Kommentarer
Postat av: Sara

jag ville komma åxå men vi hade inte skjuts tidigare det sa jag ju. Dessutom trodde jag att de skulle vara fest?! Men de är ju inget att göra nåt åt nu vilket som.

2008-09-21 @ 08:51:27
URL: http://slajsara.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag hade underbart roligt gumman! =) Och tack så mycket för mms:et av Agnes, skitsöt! PUSS!

2008-09-21 @ 09:42:58
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Johan

Du kan ju inte rita du.

2008-09-21 @ 15:55:54
URL: http://www.johanejohansson.com
Postat av: Sarah

Tack så jättemycket för en superrolig kväll i fredags! Det var länge sen jag skrattade så mycket. Och du Johan: Skit i stöveln! :D

2008-09-21 @ 20:32:44
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback