Helgen

Igår hade vi en superbra dag.
Moa kom hit på morgonen,sen gick hon ner å luncha med hennes arbetskompisar, vi möttes upp i stan igen efter att vi varit på man´s ruin och pratat om våra tatueringar. Hittade Jonte efter vägen också :P
Jag avbokade min tid som Johan tog över, Jonte bokade en tid (redan onsdag!) och Pether pratade om hur hans ska vara för han har tid i november. Jag fick en ny tid i Januari även fast det är bokningsstopp :D (Av många olika anledning, ex. eftersom jag redan hade en tid som jag inte kunde ta)

Vi gick på marknaden en sväng och köpte lite naturgodis och sånt sen gick vi hem. Agnes var en ängel heeeelda dagen!!!!
När vi kom hem  hade det gått över fyra timmar sen Agnes ätit (brukar äta efter tre timmar) och hon var inte ens liite ledsen eller nånting. Skönt. När flaskan kom fram var hon väldigt ivrig dock :) Hihi.
Moa avvek när vi kom hem. Skulle hinna träffa sin familj också.

Vi gjorde pizza till middag, ni kan inte fatta hur god pizza vi gör! Stans bästa!!!! Johan och Jonte åt här.. de gillade också pizzan =)

Johan avvek också.

Jonte stannade och vi spelade lite spel och kikade på en skitfilm som jag somnade till.


Lördag.

Moa kanske ska komma hit en sväng.

Sen ska vi till Annie, Andreas och Evangeline :D
Hoppas inte det är någon gnabb nånstans m. tanke på det jag skrev i tidigare inlägg om folk som inte kommer och allt vad det var.
Känns som att det kommer bli jätte trevligt och att de enda som kan förstöra är om det är nåt sånt.
Jag vill inte ha nåt tjafs iaf.
Och förlåt om nån tog illa upp.

Om pottan: Vi tränar inte utan låter det bara bli som det blir och Agnes både kissar och bajsar väldigt ofta i pottan =)
Sen vi skaffade pottan har hon bajsat i blöjan två gånger bara.
Det går mycket mindre blöjor! :D
Nice!


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Påsenen

Toktrevligt i fredags ju! Btw, så måsta jag komma förbi och smaka drickan som jag glömde bort att jag köpt och lagt under vagnen ;) Tack för pizzan!! Peace!!

2008-09-28 @ 16:43:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback