Grattis!

Idag fyller Pether systrar Therese o Johanna 15, Grattis! =)
Vi ska gå dit om ett tag. Visste först inte om vi skulle gå idag eftersom jag fick såå ont i benet igår och Pether kände av sitt värk i sitt ben också. Men det är klart att man måste gå! Har ni sett vädret!?
Jag tog en promenad men Rasta imorse och det var helt underbart.
Jag Älskar hösten!!!!
Älskar färgerna.
Älskar de sköna vädret.
Älskar allt.
:D

Vilken är eran favorit årstid?

Vet ni vad.. jag har gått ner allt jag gick upp när jag var gravid :D
Super nöjd. Men ganska mycket hud som måste dras ihop, därav hängmage, haha :D
Skiter jag i, jag är snygg ändå ;P
(5kg kvar, sen är jag nog nöjd)

Idag är en bra dag. :D

Agnes är underbarast bästaste SÖTUNGE! :D

HEROS ÄR TILLBAKA!!!! :D

Jag har städat och gjort en liiiten makeover på toan idag, yeeey. Nice!!

Häromdagen åt jag och Pether fläskfilé m. mögelost och klyftpotatis a lá Pether,  i och jag drack en ny cider som va SÅ god. Torr. Westons hette den! Tummen upp.
Pether drack en öl =)
MYS!!! :D


Nu lunch. Pether-experiment :P


Lite höstkärlek till allihopa. <3
//Kicki

Kommentarer
Postat av: Renée

Tack för höstkärleken =)

Vet att jag e sent ute, men vill du fika senare idag? Jobbar till 16.45.. Kram

2008-09-24 @ 13:19:20
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag tycker nog om alla årstider på nåt sätt, men jag verkligen älskar sommaren! Vad duktig du är gumman, och du har så rätt. Du är supersnygg! Det har jag alltid tyckt. Pussåkram!

2008-09-24 @ 17:03:56
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Macknow

Jag gillar sommar och höst bäst..Men vintern gillar jag också, fast det är nog bara för att det är ju och nyår då :)



Vad duktig du har vart som gått ner allt!! Om man har svårt att gå ner i vikt/lätt att gå upp, så är det ett jäkla jobb! Grattis till vikten! (eller vad man säger) :P

2008-09-24 @ 19:10:59
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Annie

Älskar hösten! Fast alla har ju sin charm =) Puss!

2008-09-26 @ 11:48:15
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback