Blabla..

Vad har hänt?
Vi har haft dop, det var jätte trevligt och mysigt tycker jag. =)
Alla ni som var på dopet skulle vi vilja ha bilder av!!

Vi har träffat Vigge som är hemma på besök, mycket trevligt, men han ska nog vidare imorgon.

Idag har vi varit på föräldragrupp (den "nya")
Det gick inte så bra.. Matdax för Agnes. Ingen nappflaska med. Hm. Bara att gå hem igen =)
Men vi hade iaf tur med vädret!! Det slutade ju att regna när vi gick dit.

Imorgon ska vi bli bjudna på Saigon av Jonte. :D *överlycklig*
Nästa gång är det våran tur att bjuda dig!!!!

Jag gav Pether frukost på säng imorse, gjorde nyponsoppa med glass och mandelbiskvier till min älskling.
Han tyckte det kändes lite själviskt att äta själv så jag gick och tog mig ett glas nyponsoppa jag med, fast utan glass. =)
Gottgott, men ack så onyttigt =)


Jag och Pether håller faktiskt redan på med julklappar,haha.
I år firar vi här, lite knytis. Jag längtar faktiskt.

Nu ska jag och Agnes lägga oss, jag ska läsa lite bok innan jag somnar.

GodNatt!
//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback