blaBla,,

Jag håller med er, både Annie o Sara..
.. Vänner kommer och går, endast de bästa består. Om man kan säga så?

Igår hade Agnes en grindag, mådde inte så bra.
Gick dock väldigt bra på paus, där jag och Moa åt lunch. Agnes flirtade med de vid bordet brevid=)
SÅ GOTT!
Det var fläskfilé med exotiska frukter och curry och ris, det ingick dricka, kaffe och efterrätt, helt kanon!
Egentligen hade jag inte råd, men jag tog och unnade mig då Moa för en gångs skull var hemma =)
..som förövrigt kommer om nån vecka igen :D

Mor(momman) bjöd på middag också, det var trevligt! Och gott förståss!!
Och i söndags så bjöd svärmor på lunch, också jätte gott!!!!

I helgen ska mamma och Sven till Tvärsele och jag vill med!!
Kanske lämnar Pether för en helg och drar med mig Agnes dit?
Vi kan inte bo i stugan eftersom det är för kallt för Agnes, inte säkert hon skulle klara det.
Ja, vi får se, kan bo på ålderdomshemme eller hos min moster Anita kanske =)
Som sagt.. får se hur det blir med det här.

Turistgår´n har blivit såld, vilket riktigt svider i mitt hjärta.. till några som skulle använda det som eget hus.. :O
Dit brukade vi åka och fira nyår och ha lite släktkalas osv. Älskar de stället. =(

Ska försöka lägga upp lite bilder lite senare.


Ha det bra.
//Kicki

Kommentarer
Postat av: Johan

WTF! Ingen inbjudan har jag fått!? Åk ni. Lämna Styrelsebjörn hos mig så tar jag hand om honom!



/J

2008-09-30 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback