Ångest!

Gick bort till Jamtli med Thomas och Linda.
Gick runt hela jamtli typ.
Påväg hem stannade vi för vi vart tvungna att mata Agnes och passa på att ta en strips medans.
Agnes ville INTE åka vagnen vilket OCKSÅ försenade oss mycket.
Bytte blöja i kyrkparken i och fotade några foton i den otroligt fina miljön.
Skynda vidare.
Kicki får ångest. Fruktansvärd ångest.
Idag är min mage av någon anledning ovanligt svullen och jag ser ut som en michelingubbe.
VARFÖR ÅT JAG STRIPS!?!?!
Jag vet att det antagligen är lugnt med tanke på våran promenad, men ändå!? SÅÅ ONÖDIGT.
Har jätte ångest och mår så jävla skit.
Hoppas att jag aldrig kommer äta sån skit igen.

Nu är maten snart klar så det är dax att avsluta här.

Behöver inga kommentarer på detta inlägg.. vet själv hur dum jag var och hur löjligt allt detta låter OSV.
Min blogg. Mina tankar.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback