Ang. förra inlägg.

Oj, om man tog det som att vi skulle väcka Agnes efter halva natten så var det absolut inte så jag menade.
Jag menade att om hon vakna och grät efter halva natten att vi ska ta upp henne då och låta henne sova i vårat rum.
Jag vill inte göra nån stor grej av det, jag vet bara inte vad som är bäst.

Hon går från vagga till spjälsäng också, och har varit van att bli vaggad och att vi stoppar i nappen 70ggr per natt.


Agnes rymningsförsök inatt.


Tagen på bar gärning.


Strax efter detta rymningsförsök fick vi lite att göra. Av någon anledning så började hon gallskrika och gråta.
Vi gjorde en massa magmassage, eftersom det med stor sannorlikhet kan ha varit magen.
Hon grät sig själv till söms medans Pether vaggade henne i sin famn och jag sjöng "Trollmors visa" så gott jag kunde med försök att inte gråta. Gör så ont i mig när hon har ont.


/Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon kanske är så pass stor nu att det börjar komma drömmar? Det kan de vakna av o vara ledsna! Om hon är van att äta på natten så kan man ge lite ur flaskan i rummet då det fortfarande är mörkt.. ingen idé att tända eller prata så mycket då .. :)

2008-09-15 @ 19:58:48
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback