Utkast: Från klockan ...

Från klockan 4, eller om det var 3.30 så har Agnes gråtit/skrikit varje halvtimme inatt.
(..hmm.. tydligen har Pether tagit Agnes nästan lika ofta innan dess, har han berättat för mig nu senare. )
Bara jag som vaknar, men jag har väckt Pether så vi har gått upp ungefär varannan gång.
Sååå trött idag!!!


Nattens drömmar.
Första drömmen.
Jag och Sarah B jobbade tillsammans på system bolaget, för henne gick det jätte bra, för mig var det värre.
En gång gick jag nästan ut i butiken utan byxor, en gång i mitt eget linne.
Jag gjorde fel och tabbade mig hela tiden.

Dröm två.
Jag var hos mamma Sara och läste godnatt saga för Alicia strax efter 16.00 på dagen, hon ville verkligen inte sova då, hon sa att hon var hungrig och att hon var törstig och att hon tyckte det var för tidigt och allt möjligt, jag tyckte hon var helt omöjlig.
Vet inte hur det gick, men mamma Sara skjutsade hem mig och när hon åkte så ser jag en arm med en pistol från baksätet peka mot henne.
Jag fattar att det är mig dom är ute efter. (Hur fan nu det går till eftersom jag klivit ur bilen redan)
Sara kör vidare med en pistol i ryggen, och jag smyger sakta in.
Kommer inte ihåg vad som hände först, men det var någonting hemskt.
Jag träffade mamma inne och hon sa nog nånting om att jag skulle gömma mig eller nåt.
Om man ser tjuvarna så dödar dom en.
Någon hade köpt en massa ungdommar och skulle ligga med dom.. i mitt och Pethers sovrum! Fast jag tror inte att det var Pether, men kanske. Personen var stenad iaf.. eller hög eller vad jag ska säga.
Jag sprang för att hämta våran pistol och nånting dom jag inte minns vad det var, men det var värdefullt!
Båda fanns kvar och jag gömde dem på mig.
Skickade ett sms till mamma där jag skrev "Lever du?"
Sen gick jag och gömde mig i ett annat sovrum och där på golvet hade mamma dragit ett svart täcke över sig, så nu var hon gömd.
Vi såg att det var en man som stog och gömde sig snett mitt emot oss, han hade en lampskärm på huvudet..
..Jag tar fram pistolen för att skjuta honom och när jag trycker in avtryckaren så tar han av sig lampskärmen.
Det är Johan! Tur att jag inte han trycka in avtryckaren helt!!
Sen minns jag inge mer.

Dröm tre.
Sara H besökte mig, hon hade med en grejj.
En klänning till Agnes. (En jätte konstig,och faktiskt ganska ful klänning)
Jag skulle få köpa den av henne, och hon trodde att jag redan sagt att jag skulle det, så jag vågade inte säga nej.
Man vek den runt om, eller snurrade den om henne som nån jäkla handduk, och den var ganska tjock!


Dröm fyra.
Drömde att jag berättade för Sara H om min dröm och sen visade det sig att det var så i verkligheten, då sket jag nästan på mig.

Kom just på att jag drömt om olika Saror i alla drömmar! Skummt!!!

----------

Idag har vi varit ute och gått igen.. en längre promenad alltså. SKÖNT.
Vi köpte en näsfrida på barnens hus, hoppas den är bra, Pether "byggde" en egen igårkväll, men vi köpte en riktig iaf.
Hon gallskrek när vi testade Pethers och hoppas den idag ska funka bättre =)
Agnes har 38.3 i feber. =(

//Kicki

Kommentarer
Postat av: MAcknow

JAg har ett tips förresten!! Om inte nässugen fungerar, prova med en hårnål! Låter makabert anntar jag, men sån andvänder jag på mina barn om dom är alldels snorig. Då kan man dra ut snoret med böjjen där nere på den..Funkar kanon!!

2008-10-03 @ 17:20:40
URL: http://macknow.bogg.se
Postat av: Sara

Hahaha.. läste det här nu för första gången! ;) Nice dröm! Du får komma o läsa för Alicia vid 19 istället så ska det nog gå bra! ;)

2008-10-09 @ 16:24:38
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback