Superwoman

Vaknade supertrött imorse av att Agnes grät i sitt rum, klockan var sex på morgonen och jag hade iiingen ork.
Pether fick hämta Agnes, han la henne i vår säng och gick och fixade hennes mat som jag sedan fick ge.
Pether fick sova vidare och jag fick kliva upp med Agnes som absolut inte ville sova.
Nej men då bakar vi väl lite frukostbröd!
Jag och Agnes sätter igång med brödet och medans det jäser så diskar jag ALL disk, (Så skönt att få det gjort, diskberg från gårdagens mat och bakning.)
Dax för potta också. =) Duktiga tjej!
Ja, och Rasta måste ut.
Och Agnes vill fortfarande inte sova.
Pether sover.
Agnes vill inte ligga på golvet, vill ingenting.
Måste väcka Pether =(

Trodde jag skulle hinna:
Baka
Diska
Ta hand om Agnes
Gå ut och gå med Rasta
Plocka fram frukost

Det är en hel del om man samtidigt måste bära omkring på sitt barn.

I mina drömmar är jag superwoman som klarar attt göra allt samtidigt.=)


Agnes börjar bli sjuk förresten. Hon är jätte snorig =/
Stackars liten. Puss*


Ha det bra mina vänner, kärlek till er!
//K

Kommentarer
Postat av: veronica

sådär var Kasper imorse också =( det är såå jobbigt, men det går oftast över under dagen. Pussa Agnes ifrån Kasper!

2008-10-02 @ 10:36:41
Postat av: Sarah

Du är så duktig gumman. Jag beundrar dig! Pussa Agnes och hälsa henne att hon får krya på sig. Pussåkram!

2008-10-02 @ 11:18:24
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: bacardiraz

går hon redan på potta??=) cooolt!!=) kramar på er=)!

2008-10-02 @ 14:17:09
URL: http://bacardiraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback