snÖ

Första snön har nått Östersund.
Det är lite myskänsla tycker jag. =)

Agnes börjar bli sjuk igen =/

Igår var det tjejkväll här för några tjejer från min gamla klass (BF)
Jag och Moa lagade maten och först hit var Lisa och Maria, sen kom Jossan och Helena lite sent..
..fast det var nog bara bra, för jag hade fullt upp med en gråtade Agnes.
Vet inte om det är för att tänderna är på G eller vad det är. Hon har det jätte jobbigt iaf.
Av Maria och Lisa fick Agnes en jätte fin jeansklänning och ett par strumpor och jag fick en amaryllis i en vit kruka som faktiskt matchar de jag redan har :D
Jag vart superglad!
Av Helena och Jossan fick jag en orkidé, heltjusigt. :D
Tack så mycket!!!!
Jag hade jätte kul och trevligt.

Pether fick hämta Agnes för hon var så ledsen, men väl hos farmor var det nog rätt bra =)

Inatt har Agnes vaknat flera gånger och Pether har varit upp och stoppat i nappen.. själv klev jag upp med henne kl.6 SUCK.
Hon har inte somnat själv de senaste gångerna utan måste somna i min famn. Men det är lite mysigt också =)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Gurrigurran

Det med snön håller jag absolut med på! Jag har väntat på snön ända sen juni typ :P haha. Jag älskar vintern..

Trist att gumman är kinkig :( Och det måste vara jätte jobbigt med att ni får gå upp hela tiden :(

2008-10-28 @ 19:03:33
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback