Sjuklingar

Tycker så synd om Agnes.
Hon kan juh inte äta eftersom hon är täppt.
Vi har testat koksaltlösning men jag tror inte det kom in i näsan, allt for nog brevid och hon grina så illa.
Har använt näsfridan också och den hatar hon. Skriker så mycket. =(
Inatt sov hon i vår säng med mig... Pether fick sova på soffan.
Hon sov först från 21 till 00 eller nåt sånt, sen från 01 till 6.30.
Jag däremot vakna 5.00 och kunde inte somna om.
Väckte Pether kl. 7.45 och fråga om han kunde ta Agnes en stund. Vid 8 eller lite senare fick jag sova några minuter, men inte nå länge alls.
Nu har Agnes just somnat igen, efter att för första gången ätit lite välling :D Det gick jätte bra fast som sagt svårt att få ner eftersom hon är täppt, därför vart det bara liite hon åt men bättre än inget.

Nu ska jag äta klar frukost och sen ska jag nog försöka städa lite om jag orkar.. mår så dåligt idag =/

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Huvva, skickar massvis med krya på er kramar!

2008-10-04 @ 12:22:58
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

Lillgumman! =( Hoppas hon blir frisk snart! Puss!

2008-10-04 @ 17:40:20
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback