Shopping!

Jag måste juh erkänna.. det är huur kul som helst att shoppa. 
Men bara om det går fort och är billigt.
Hatar att gå på stan med "velkusar" :P

Det har blivit lite shopping nu i dagarna faktiskt.

Agnes behövde en ny mössa och ett par sockar/tossar så det vart det..Och det gick på: 79:- (Ej rea)

Till mig vart det två på skor och till Agnes ett par stövlar som såklart inte passar än, de är av lite större modell..
..och dessa tre par skor gick på 163:- TILLSAMMANS!!!!!! :D 
Underkläder till mig och Pether men det behöver jag kanske inte gå in på i detalj.
Men jag kan tala om att jag äntligen köpt en korsett! .. den ska användas på halloween  =)
Den är Så snygg och kostade bara 149:- !!
Har köpt lite tyger och grejjer till våra halloweenkläder.

Köpte julklapp till Evangeline också.. den/det/dom... var så sött/söta/söt.. kunde inte låta bli =)
Och en åt Karolina.

Idag har jag varit på stan med Vanessa och min lilla familj, hon hade köpt en present till Agnes, två bodys, jäätte fina!
TACK! :D

Kommer att lägga upp bilder på Agnes söta stövlar och hennes nya mössa =)


SKÄRPNING GOTT FOLK!
Vi vill ha fler kommentarer!



Och till er som fått sms, SVARA PÅ DET!
Endast Annie som svarat, fy skäms på er andra.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är sååå härligt att shoppa när det är billigt! och speciellt om man hittar något som man verkligen behöver!

2008-10-28 @ 17:40:53
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/
Postat av: Johan

Shopping är kul, men det är roligare att få saker. När Agnes är i den anala fasen nästa år så kommer hon (enligt Freud) att känna separationsångest när hon går på pottan, för hon blir av med en del av sig själv varje gång. Men Agnes kan också se det som att hon ger er en gåva! Kul va? Every day is christmas!



Han var ju frisk, den där Freud...

2008-10-28 @ 17:58:58
Postat av: Ida

Alltid roligt att shoppa, men håller med det ska gå fort och vara billigt. =) Vad roligt att du hittade så mycket saker.

2008-10-28 @ 18:26:53
URL: http://jenkka.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Ja shopping är kul! Fast jag tycker bara att det är roligt om det är spontan shopping :P haha

Vi måste boka in en fika nån gång :)

2008-10-28 @ 19:04:46
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Angelica

Tror du får ta med mig nästa gång du ska ut och shoppa och visa vart du hittar alla fynd, lyckas aldrig komma undan så billigt! Vi ses på lördag. Kram

2008-10-28 @ 19:09:04
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, här är jag! Härligt fyndande under shoppingen! Måste säga att det är jätteroligt att läsa er blogg så fortsätt så! //Kram Emelie

2008-10-28 @ 22:38:02
URL: http://emedfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback