Pether utmanad

Utmanad

Vart utmanad av Kicki

3 saker som jag går igång på
Kicki :P
Tatueringsmaskinssurr
Musik

3 saker som jag inte kan vara utan
Familjen!! Älskar er...
Musik
Kameran

3 saker som jag ångrar
Skivor jag sålt & bytt bort
Att jag var lat i skolan
Har säkert gett bort något kul

3 saker som gör mig glad
Kicki, Agnes, Rasta
Musik
Fotografering

3 saker som gör mig arg
Idioter i trafiken (eller kanske bara idioter)
När saker går åt helvete
Något som inte är bra kanske

3 människor som jag beundrar
Kicki, du är bara helt underbar
Vet inga fler, vad jag vet

3 saker som jag skulle vilja göra
Resa med familjen
Flytta till hus
Lära mig massor med språk

3 maträtter eller ingredienser i köket som jag gillar
Honung
Timjan
Basilika

3 TV-program som jag ser
Heroes
I ditt ansikte
Csi

3 saker som jag har med mig i livet
Agnes förlossning
Allt jag lärt mig
Bortgångna vänner

3 saker på önskelistan
Ny kamera med tillbehörande atteraljer
Fler tatueringar
Ny bra musik

3 bloggar jag inte kan vara utan
Första
Andra
Tredje

3 som jag utmanar
Ole
Dole
Doffen

Utmanad av Jonte.

Fem saker i min frys:
Frost
Plast
Galler
Någon sorts frysmakapär
Barnmat

Fem saker i min garderob:

Galgar
Trä
Golv
Väggar
Tak

Fem saker i vår bil:
Inget golv
Inga säten
Inget tak
Inga fönster
Ingen bil

Fem saker i min väska:
Batterier
Glas
Minne
Knappar
Reglage

Fem personer jag utmanar:
Ingen
Någon
Alla
Vem
Vilken




Äntligen klar med den här skiten, tog ju typ skit länge...

/P

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Lite avis på vissa svar.. du var juh bra på det där ;)

2008-10-10 @ 21:17:12
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback