Mobileo

Min mobil är på reklamation så jag har min gamla mobil nu, och den är långt ifrån helt fungerande.
Om ni ska skicka sms så är jag tacksam om de inte är längre än ett par meningar.. kan endast läsa en sida.

-------
Agnes har börjat låta massor.. skriker gärna sitt glädjeskrik så högt som möjligt. =)
-------


Lunch tips!
På Asia wok kostar lunch:
En rätt 65:-
två rätter 67:-
eller tre rätter 69:-

Då får man välja mellan ett gäng olika rätter, och det är MUMS!
Till får man bröd, sallad och citrondricka och efter serveras kaffe och chokadbit.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Ida

Men har inte Asian fått stänga igen? Kram Ida

2008-10-24 @ 21:21:35
URL: http://jenkka.blogg.se/
Postat av: Jenny Olofsson

Har du testat Samuraj som ligger där vid Subway? De har asiatisk buffé för 72 kr. Man får äta hur mycket man vill och det är supergott! :)

2008-10-25 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback