Klätterapa =)

Här händer det grejjer!
Idag har Agnes ställt sig upp alldeles själv, tagit tag i hokuspokusstolen och dragit sig upp.
Första gången kastade jag mig dit för att ta emot om hon skulle ramla. Och tur var det, för hon tyckte hon var så frän att hon skulle hålla i sig med en hand i stolen och när hon släppte den andra så var inte riktigt balansen med, och Agnes for ner i mina armar =)

Vi håller på att koka efterrätter och puréer till Agnes så jag klev upp och fortsatte med det och då fick Pether slänga sig på golvet för att ta emot henne om hon skulle ramla, då har hon ställt sig upp IGEN :D
Tuffa tuffa tjej!
Hon kommer bli en klätter-apa som sin far!


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Ahh! Gud va kul! Duktiga tjejen! Glad jag blir! =) Blir nästan lite stolt även fast den inte är mitt barn =) Längtar tills imorrn! Pussar!

2008-10-31 @ 15:38:07
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Åh vad roligt :D Jag säger som annie; Värsta duktiga tjejen :D

2008-11-01 @ 12:08:47
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback