Framsteg!

..eller framkryp! :D

Idag har Agnes satt sig upp själv för första gången, och sen om och om och om igen :D
Hon ställer sig i kryp läge, och sätter sig, leker lite, lägger sig på mage och sen tar allt om igen.
Ställer sig i krypläge, sätter sig.... osv.

För bara bara några minter sen tog hon sitt första "krypsteg" :D
Och nu igen!

Jag sa åt Pether att ta över Agnes-passningen för jag måste bara skryta för mina läsare!

Min undebara flicka och jag busade som några tokar igårkväll.. det var underbart.
Skickade ett sms till Moa som tidigare varit här om hur matt jag var, men att Agnes inte alls var trött... ett litet tag efter det däckade hon, haha.

Vi kommer nog inte få gå på babysimmet på måndag, eftersom Agnes är sjuk =(
Inatt fick vi vara uppe en del jag och Pether.. Agnes kunde inte sova. Fick sova i våran säng och kl. 5 fick vi sova en stund. Eller jag somnade då, Pether hade somnat lite tidigare. Men han fick däremot kliva upp 7 för att ta hand om Agnes, och 7.30 klev jag upp och tog en promenad med Rasta.

Längtar till Lördag.. längtar dock inte till att Pether ska raka bort skägget. Det hade gärna fått varit kvar :P
Men det växer juh ut igen :D

//Mamma Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Billy va också lite förkyld förra måndagen, men jag va en hemsk mamma o tvingade dit dem ändå! ;)



DUKTIG Agnes förresten!!! :D Va glad man blir när andras ungar gör sådana saker..hahaha.. galet! :)



Läste ni december förra året nu då?

2008-10-30 @ 20:16:46
Postat av: Åsa

Hej Kicki.. vad söt hon är lilla Agnes!

2008-10-30 @ 21:15:17
URL: http://malvamamms.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vah?! Ska du raka bort skägget? :D Hah, kommer säkert inte att känna igen dig :P. Va duktig Agnes är! :D

2008-10-30 @ 22:47:15
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback