Vem är jag?

Många som svarat på glöggprovnigen redan, tusen tack! =)

Idag har Sarah och Annie och Evangeline varit här och hälsat på, och jag ÄLSKAR att umgås med er!!!

Vet ni vad... jag har faktiskt världens bästa vänner!


Hörrni... lista ut detta..
Och ersätt stjärnorna med namn. =)
Vem är jag?

Jag é inte för liten alls
nä, far ni och fllyg
dumma ***** och ***
jag é stor fast i SMYG!
Jag kan cykla, det kan jag, men
ska ha en trehjuling va´ nåt å ha,
nä, fy farao. All sin da´!

Inga kläder och ingen mat
jag får sitta här på mitt rum
med en jumper som killar och
sticks och är DUM!
Jag trivs inte hos Nymans mer
rätt och lagom åt dom kan det va
för nu flyttar vi, ****** och ja´.

Hos Tant **** ska jag stanna kvar
på skräpvinden kan jag bo
jag ska möbla och damma
sköta hushålle må ni tro.
Men vad gör dom i vårat hus
nu när mörkret har kommit, säj
och hur klarar dom sej utan mej?

Det är konstigt med mig, ni vet
för det är så mycket jag kan
när jag tänker på saken
kan jag allting minsann
jag kan cykla och klättra och
de´nte klokt va´ jag visslar bra
ja, fy farao! All sin da´!

Jag har skrivit av en sång ur Agnes bok som hon fick av min kusin m. fam.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jonas, Mia, Bamsen, Berg. Lotta På Bråkmakargatan såklart :)

2008-11-19 @ 21:45:29
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Bra du! Jag förstog att du skulle fixa det ;)

2008-11-20 @ 15:07:05
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback