Utmanad av Dempa.

(Svara och utmana därefter 5 av dina bloggvänner)

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dej ett annat?
Jag är rätt nöjd.

2. Saknar du något i ditt liv?
Frihet.


3. Sommar eller vinter?
Sommar kanske. Om man måste välja.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Svårt att förklara.. hans charm typ.. har alltid tyckt att han haft en skön stil och skönt sätt.
Sen är det väl helt enkelt hela Pether. Mysig, snäll, fiiin, härlig, ärlig, personlighet..m.m.

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
SVÅRT!!!! Ingen aning.

6.Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Måste väl tyvärr säga ja, annars skulle jag inte må dåligt över hur jag ser ut,(övervikten) OSV..

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Risbäck om det var möjligt tror jag.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Jaaaaa. Fast jag tycker faktiskt inte att man ska ångra saker man gjort, men tyvärr gör jag det.

9. Hur många barn vill du ha?
ETT!!!!!!!! Men det lär juh bli fler.
Tänk att det ska vara så förbjudet att säga att man bara vill ha ett barn.
Jag orkar knappt det här och ska då orka ha fler? Men som sagt.. lär juh bli fler.

10. Har du återkommande drömmar?
Ja. Mardrömmar hela tiden.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Taco.

12. Märkes kläder eller inte?
Inte.

13.  Vart ska du/ni fira jul?
Hemma.

14. Har du ett Nyårs löfte?
Nej.

15. Vad har du för planer för dagen?
Resten av denna dag? haha.. Insider sen sova!!

Jag utmanar:
  SVÅRT, jag vill välja alla...
Annie
Sarah
Sara H
Veronika
Mikka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback