Halloween

Först de vackra barnen:

Häxan & Babyn
       
(Jag tycker Agnes är duktig på att spela baby, hon är Johanna i Sweeney Todd)


Lilla My och häxan och Lilla My och Evangeline.
     

De vackra transorna. Johnny o Andreas/Jonna o Andrea.
   

Kropp mot kropp. Indianen Wenke äter.
  

Mrs Lovett och Sweeney Todd
   
(Bild ett: Kropp mot kropp.) (Min frilla strejkar, ser bara ut som två jäkla toffsar här.)

Sarah och Tommy, pirat och ..Den onda trollkarls-munken ?
  

Dessa två kan misstas för Sara och Anna, men i själva verket är det:
    Djävulen och drakula själva!


Senare kom skogshugga´rn Sven, en transa till, Rocky och..? Snubben med hatten/Nisse.
Dock inga bildbevis på detta.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Ser att jag stavat dracula fel. Men det bjuder jag på.

2008-11-10 @ 18:51:10
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback