Vilken dag! :D

Idag har vi städat och pyntat så gott vi kunnat med tanke på att Agnes ska krypa och klättra och ramla och slå sig överallt och hela tiden.
Mor kom och hjälpte oss med Agnes vid 15.00 tror jag?.. men dom beslutade sig för att sova sisådär en timme.
Vi har bakat en massa gotta, testat sig på lite nya grejjer för att se om det funkar. Choklad borde juh funka i allt?
Ja, vi får väl se ;)
Vi bjöd mamma på middag och Johan kom vid middagstid också men han hade redan ätit.
Vi testade en ny rätt, Karibisk fläskfilé, fast vi tog kalvfilé. Mums!!

Mamma och Johan åkte efter kaffet och istället kom Ted,Petra och deras lilla Leo.
Det var så himla trevligt och de gick för bara en halvtimme sen.
Nu har Agnes just somnat efter att jag strykt henne i pannan en stund =)

Vi har också gjort julkort idag! Jag har aldrig varit så nöjd, det vart så himla snyggt!

Nu ska vi mysa lite, till Erik o Mackan först och främst och sen någon film kanske, om jag orkar. =)

Ha det bra alla!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Macknow

Mej jag gillar inte heller alla dessa färger som har blivit poppis nu..iallafall inte vid jul! Som du sa, det ska vara de färger vi hade när vi var små!

2008-12-01 @ 19:08:12
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback