Sortera och städa!

Ni suger! ...
Ville bara börja med att säga det =)
..Att ingen kunde lista ut vem det var, "vem är jag".

Filmer som suger:
Pan´s labyrinth
Stuck

Idag har varit en tuff dag! =)

Jag gick ut och gick med Rasta, när jag kom in var det frukost, jag gjorde gröt med en massa bär och banan och grejjer i ..mums.
Vi leker med Agnes osv, och mellis till A.
Vi gick ner på stan (idag igen) för att träffa mamma 11.30, men vi var jätte tidiga så vi gick en sväng.
Vi valde overall, det vart en för 349:-, vattentät, vindtät, och har andningsfunktion osv.
Agnes fick overallen i julklapp av momma och "moffa", men också två par vantar, ett par för 200:- ! ! ! !
och ett par för 69:-
Vi gick hem och gjorde lunch till Agnes och började tvätta.
Vi åt lunch själva och sen vilade vi lite framför en film då Agnes somnade, och hade tvättstugan!..
Jag tog en promenad med Rasta och Pether fixade mat till Agnes.
Hänga tvätt, då allt inte hann bli torrt.
Sortera massor.. jag har städar garderoberna och har och ska ge bort en massa kläder, så det var mycket att sortera!
Sen har jag gått igenom MASSOR med skåp och städat bort en massa grejjer!
DUKTIGA JAG!
Vi har lekt lite med Agnes, men mest Pether eftersom jag har städat så mycket.
Och Pether har diskat och lagat mat också.
Sen har Lilla A kommit in i en period då endast jag får lägga henne, så hon höll på att skrika ihjäl sig när Pether försökte.
Men hon har sånna där perioder, synd bara att man blir lika ledsen varje gång. =/

Det känns sååå bra att ha varit så flitig!!

Jaja, nu ska jag strax gå å lägga mig, ska kika på lite film med Pether först om jag orkar. =)

Ha det bra alla mina läsare! Glöm inte att vi gillar att få kommentarer! ;)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Angelica

Pan´s Labyrinth är inte dålig den får till och med ett extra plus bara för att den är på spanska =)

2008-11-19 @ 22:40:16
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Macknow

Var det inte Lotta på Bråkmakar gatan då?

Eller är jag ute och cyklar..

2008-11-19 @ 22:44:15
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Kickan

Kicki.. lägg upp en skön bild på gumman din,det var länge sedan jag såg henne nu... på kort! :)

2008-11-19 @ 23:04:47
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Anonym

De kan få flytta in i min garderob! (där det mesta verkar ha krympt av någon anledning....;) Ja du har verkligen varit duktig! Och du, jag la E igår med 5-minutersmetoden och hon låg och skrek i en halvtimma sen somnade hon så det funkade! Men samvetskval som fan på natten hade jag =/ Men hon var så glad imorse när jag tog upp henne så! Puss!

2008-11-20 @ 10:28:12
Postat av: Påsen

Jag tyckte om Pans Labyrint.. Vad var det du/ni inte gillade?

2008-11-20 @ 11:49:50
Postat av: Kicki eller Pether

Till Angelica och Påsen. Jag tyckte den var dryg, man visste vad som skulle hända. Pether tyckte den var okej, han trodde den skulle vara bättre. Båda trodde den skulle vara hemskare.

2008-11-20 @ 12:48:58
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback