Gaddning

Jag har en del att skriva nu känner jag.

Agnes har ramlat igen, igårkväll, och återigen kom det massor med blod =(
Men den här gången avtog det nästan direkt. Däremot var hon nästan otröstbar denna gång. Stackars!

Känsliga läsare varnas. Johan behöver inte läsa. ;)
Träffade Johan idag och han är en av de känsliga läsarna, han tyckte inte det var tillräckligt med varningar.
Det har inte gått bra alls för lilla Agnes med bajsningen. Vi har fått oljat in och klämt och gett katrinplommonpuré och laktulos och allt vad som kan tänkas ges, men utan resultat..
Då imorse höll lilla vännen på att kämpa för allt i världen och skrika som ännu mer så jag ringde BVC och berättade läget.
Vi fick gå på apoteket och köpa resulax som man kör in "andra vägen" och om 5-15 minuter skulle de verka..
MEN.. kanske en minut senare, om ens, så började hon att "krysta" och massor med gaser och resulaxen kom ut och även lite annat. Sen fick vi tag i en del så vi drog ut det.
Men det är inte klart än.

Mamma och jag träffas för att gå en sväng på stan tillsammans och Agnes stannar hemma med Pether.
Pether skickar ett sms där det står att Agnes äntligen fått bajsat en del =)

Jag och mamma träffar på Johan och mor bestämmer sig för att bjuda oss på lunch!
Världs-snällaste mamma! :D
Vi äter på Samuraj för det har Jenny.O rekommenderat.
Det var rätt bra,skulle absolut kunna äta där igen, men jag har ätit bättre =)
Efter detta springer vi på stan en sväng och sen går jag till min psykolog.. tyvärr vart jag inge visare idag.
Funderar på om man kan spärra vissa nummer från att kunna ringa på min telefon??
Vi pratade om honom idag, men som sagt, jag vart inge visare.

Pether möter upp mig med Agnes och Rasta och vi beger oss ut på frösön på Man´s ruin.
Där pratar Pether om sin tatuering som han ska gadda på onsdag, och jag kommer på vad jag vill tatuera nästa gång, så mina blommor får åter skjutas upp. Men jag vet exakt vad jag vill göra nu, och jag kan knappt vänta.
Måste förståss skissa den också, och det vet jag inte om jag är tillräckligt duktig för, men vi får se.

Vi skyndade oss hem för att  värma upp mat och äta för att sedan höra av oss till Sarah o Tommy som skulle hälsa på, men när jag ringde hade dom ändrat sina planer =(
Så nu skyndade vi i onödan, och dessutom hade vi kunnat laga mat istället för att värma upp färdig.
Men det gör inget, vi kanske kan vila lite istället, det behövs också =)

Skulle kunna skriva ännu mer men nu är det dax att runda av.

Ha det bra alla.
//Kicki

Kommentarer
Postat av: GurriGurran

Oj oj oj vilken dag..

Vad hemskt med blod och tårar :( Hoppas stumpan mår bra, trots "magen"..



Vad roligt med nya tatts :) Jag längtar tills jag får pengar, då ska jag göra min första. (Eller boka min första tid iaf) ;)



Kramisar till er alla

2008-11-06 @ 07:20:40
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback