Glöggnytt och impad Kicki.

Jag är jätte impad!
Vad duktiga läsare jag har, tack för alla kommentarer!!! (Läs inlägget "Läsare")
Många som jag trodde inte läste!

Till Malin.
Jag vill jätte gärna se bilder på barna! Om du inte har någon sida så tycker jag du ska skaffa!
Eller maila på min mail!
[email protected]

Om Lisa skulle läsa så säger jag samma sak där!
Och Ida..  och Helena.. eller varför inte alla kusiner och kusiners frugor/tjejer. =)


Berättade för mamma att min kusin Mikael hade hittat hit och undrade hur fasen då!? Hon började skratta..
"Vad är det!?!"
"Jag vet hur.."
"Va! Hur då?"
"... jag har ju gett han adressen hit!"
Hmm.. att jag inte kunde lista ut det själv då?
-------------------------------

Japp Agnes går.
Men hon måste hålla i sig i något, hon går gärna med en hink framför sig, den bromsar farten lite men går att putta på. =)
Hon försöker gå själv också, men ramlar varje gång, gissa om hon slår sig ofta!?!

-----------------------------

Glöggnytt.
Det blir nog bara 45:-/person på glöggen.
OCH.. vi kommer nog att fixa en liten grejj som vi kommer att lotta/tävla ut.  (På våran bekostnad såklart)
Tänk på att sista anmälningsdagen är snart.

-----------------------------

När vi skriver kommentarer står det "Kicki eller Pether"....
..Det är oftast jag! Pether brukar avsluta med //Pether om det är han =)



Ha det bra alla våra läsare! Fortsätt kommentera. =)

//Kicki


Kommentarer
Postat av: Johan

Men det var ett jäkla surr om er glögg. Jag blir bara mer förvirrad ju mer jag får höra om detta, är det i december eller nu i helgen? Du får höra av dig, sis.



/Too cool for school (not)

2008-11-27 @ 13:35:43
Postat av: Gurrigurran

Oj vilken update! Vad roligt att höra om Agnes :D Vi måste ses snart, lillgumman växer ju upp så jag kommer ju knappt känna igen henne :)

2008-11-27 @ 13:47:27
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Malin

Ja jag har ju ingen sån häringa blogg att lägga ut några bilder på - så jag kör iväg ett mail till dig =)

Ha det fint! /Malin

2008-11-27 @ 21:02:34
Postat av: Macknow

Tack tack! Jag gjorde den hos Emmas bror (hon som jag är kontakt person åt) Det här var hans 8:onde tattuering så jag var lite försöks kanin ;)

2008-11-29 @ 09:16:47
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback