Suck....

Ja, ni hann alltså se att jag skrivit ett inlägg om sanninges ögonblick.
Trodde jag var snabb nog att ta bort inlägget...
Jag får väl förklara....

Jag ångrar att jag la mig i överhuvudtaget alls.
Jag tycker inte att Towa är en dålig människa för jag känner henne inte, men jag läste kommentarer hon hade fått och sen har folk frågat mig om vad fan assistanslotsen håller på med och det gör mig lite upprörd, sen plötsligt tyckte towa att jag var en sjuk människa och det ena med det tredje och jag fattar inte hur det kunde bli så.. suck.
Jag menade aldrig något mot henne så.
Jag tyckte att det kunde vara bra om hon förklarade lite mer offentligt vad hon menade med att använda deras pengar osv.

"Menar ingen illa, vill bara lotsen och deras kunder väl." skrev jag.

Ja, jag vet.. jag skulle inte ha brytt mig alls ens.. men nu gjorde jag det.. och det vart bara värre när jag vart trissad, men jag gjorde allt jag kunde och försökte låta trevlig och skriva ha det bra osv, men någonstans gick det fel.


"Alltså, det är ju det som är grejen, du kanske inte borde bry dig eftersom det handlar om mitt liv
och om min brukare skrattar så får han väl göra det ;)  ta hand om ditt eget."

Detta svar kändes lite spydigt och jag vart trissad...

"Och om Assistanslotsen. Synd att det inte verkar gå in.
Vill du bli lämnad ifred, gå inte ut i TV.
Men detta är mitt sista mail, och trots våra olika åsikter önskar jag dig en trevlig kväll, ha det så bra."

Inte det bästa att skriva det förstår jag men...
Då får jag detta till svar.. synd att det inte kunde vara lite mer vuxet.. =/

"Du är verkligen pinsam, men du verkar inte veta så himla mycket om världen runtom dig.
Asisstanslotsen visste soms agt om frågorna innan programmet sändes, jag visste att
jag inte skulle få sparken och det var inga problem med något, men du verkar ha stora problem"

Okej.. jag har stora problem.
Jag har problem med att folk klankar ner på assistanslotsen där jag jobbat och haft den bästa chef Någonsin och antagligen någonsin kommer att ha!

Nej, jag skulle inte ha brytt mig från början.

Hoppas att detta inte behöver bli mer än såhär och att folk förstår att detta inte är personlig från min sida.

/Kicki

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad är länken till hennes blogg? Jag vill läsa allt från början så man förstår vad ni svamlar om.

2008-11-11 @ 23:12:34
Postat av: Emelie

hmm, såg det programmet och reagerade väl ungefär som dig.. Jag känner inte Towa men känner förstås igen henne. Sanningens ögonblick är ett ganska spännande program med snabba stålar men samtidigt blir ju bilden av de som medverkar väldigt negativ... Speciellt om de inte ens förklarar.. jaja, Hur som helst så tycker jag att du, Kicki, verkar vara en väldigt go och ärlig person, så jag hoppas det ordnar sig...

2008-11-11 @ 23:21:03
URL: http://emedfalk.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag för oss som inte är insatt överhuvudtaget, fattar ingenting iaf..

2008-11-12 @ 09:22:46
URL: http://nogg.se/mukis
Postat av: Sara

Äsch, ibland måste man få lägga i sig en smula! :) Jag tänker däremot inte lägga mig i det här det minsta! Klart man reagerar när man ser något sådant på TV, svårt att bedömma sanningen när man bara får ett stort fett SANT bakom ett påstående som låter helgalet! Oj.. nu började jag visst att engagera mig ändå, ska öva på att låta bli! :P

2008-11-12 @ 11:21:54
Postat av: Annie

Men gumman då! Du vet hur jag känner iallafall, det skrev jag igår! Du är bäst! Puss!

2008-11-12 @ 16:07:40
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Macknow

Förlåt, nu känns det som att jag sätter dej ännu mer " i skiten" med att fråga vad det var, sorry!

MEn jag håller heeelt med dej! JAg tyckte att HON verkade som en oerhörd omogen människa över lag, sen att hon mer eller mindre tagit pengar från sin brukare är orimligt tycker jag!! Skit samma om hon fick sparken eller ej, dåligt är det iallafall och så gör man inte!

Gåe man ut ofentligt på det sätt hon gjorde så får man räkna med reaktioner från folk. Du är förmodligen inte den enda som skrivit om henne, vara sej man känner henne eller inte så anntar jag att många vart upprörda.

Ha det så gott och var inte rädd att skriva dina åsikter!!

/Carro

2008-11-12 @ 18:45:22
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Julia

jobbigt att behöva förklara.. och jobbigt med "missuppfattningar"?:P

2008-11-12 @ 18:55:06
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback