Asia wok?

19 läsare har "erkännt"!
Det är massor tycker jag. Tack för det =)

Vi har tänkt att lägga upp bilder i dagarna, men datorn vill inte som vi, och den enda mappen vi INTE får öppna är den med alla bilder på Agnes =(

Igår köpte vi lite julklappar på stan, till Evangeline och Agnes..

Igårkväll mötte vi upp Jonte och Pernilla och sen kom Patte(smeknamn för Patrik, schysst va?)
Vi spelade spel och skratta massor.. jag fick alldeles ont i smilgroparna!
De andra gjorde mig avundsjuk med öl, men jag var så duktig och avstog.. jag tog inte en endaste sipp.
Ja, jag kanske inte ens har skrivit det?
Jag har en deal med mig själv. Inget skit fram till Lucia(med undantag för imorgon)
Har redan gått ner två kilo!!(på lite mer än en vecka, kanske närmare två) Den här vikten va det länge sen jag såg!
5 kilo kvar till målet, men sen ska jag ner yttligare några kilo. =)
Dricker bara vatten och någon gång ibland kaffe om jag verkligen vill unna mig.
Jag har en chokladkaka med mörk choklad som jag får ta en ruta på om det skulle krisa, men än så länge har jag klarat mig utan.
Känner mig duktig!

Agnes somnade utan problem igår. :D

På fredag funderar vi på att gå ut och äta på Asia wok eftersom dom ska stänga ner för renovering i några månader sen.
Jonte, Pernilla och Patte verkade vara på, man vi kanske ska fråga när inte ölen talar också ;)
Är det någon fler som är på så är det bara roligt!?

Jag har fortfarande inte tagit ut min födelsedagsmiddag, funderar på att göra det i mellandagarna eftersom vi förlovade oss då.. fast man ska lyckas få barnvakt också.


Nu vart det en massa surr.. återkommer snart med Agnes önskelista, utifall tomten skulle vara in och läsa ;)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är. För mig funkar det inte alls med vikten nu. Gick ju ner 15, men dom har jag gått upp igen plus 5 till.. Väldigt illa! Men kämpa på! Du är så duktig!

2008-11-29 @ 10:08:56
URL: http://jenkka.blogg.se/
Postat av: Johan

Fat is beautiful! :-)

2008-11-29 @ 12:20:34
Postat av: Annie

Du är duktig gumman! Men jag tycker faktiskt att du är så fin precis som du är! =) Köp inte massa till Evangeline, får ju ångest ;) Puss!

2008-11-29 @ 15:28:06
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: sara

Ja jag läser ju ganska ofta :) men de vet ni ju :)

2008-11-29 @ 17:23:45
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback