Pulka

Humörsvängningar som kallas duga. Jag har den veckan jag gillar minst i hela månaden.
Och finns det något värre när någon annan säger "nej det är lugnt, det är för att du har mens" !?

Idag har vi varit i torvalla hos Malin å Peter m. fam. Jätte trevligt! Och med oss hem fick vi en bebispulka!
Ska bli så kul att testa om Agnes gillar att åka pulka. =)

Vi var också på bonus möbler, jysk och ixo för att kika efter sängbord till vår "nya" säng!!! :D
Hittade inga som var intressanta, vi är för snåla! De får inte kosta mer än 500:- styck.
i natten som var så sov vi i den för första gången, och dessutom fick vi sovmorgon för Agnes...
...fast inte för Rasta. JÄKLA JYKKE!!! :P
Sängen har vi bytt till oss, jag förväntar mig att vi ska få betala lite extra eftersom det var sängram och allt till den (en dubbelsäng)
och våran var bara en enkel 120 utan ram eller nåt så vi får väl se.

Vi har också varit till lindex för att se om dom har någon overall till Agnes, för nu är det dax! Hon kan inte åka i jacka och fleecebyxor i pulka! Det börjar bli för kallt med det vi har iallafall så.
Jag tycker det är svårt det där med vad dom ska ha på sig.. i vagnen är det juh så varmt ändå.. Hmmm...

Glöggprovning 13/12??? Lucia och allt. =)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men åh så mysigt med pulka, hoppas det kommer mycket snö i natt så ni får ta reda på om lill-tösen gillar det :)

2008-11-15 @ 19:46:38
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Annie

Va bra med pulka! Och gratis och allt! =) 13:e är ett bra datum! =) Puss!

2008-11-16 @ 08:49:07
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback