"Kaffe"

Idag har Pether tatuerat sig, jag är jätte avundsjuk. Måste väl tillägga återigen att han fick pengarna i födelsedagspresent, för nej, vi har inte så mycket pengar så vi kan gå å göra vad vi vill, hur vi vill.

Jag gick till Angelica och hälsade på. "Beställde" en liten julklapp, undrar vem den lyckliga är?? ;P
Jag ska köpa den när jag får nästa löning.
Hon bjöd på jätte god gröt och.. drickbart te ;) (Ni som känner mig vet att jag inte dricker te.)
Sen bjuder hon alltid på en del skratt..

Jag och Pether vandrade hem och nu har nästan hela dagen gått!

Agnes sa idag "Kaffe." Undrar om hon är sugen.. :P

Jag tror att jag vet vad jag ska göra för frisyr nu, men jag måste spara ut luggen ett tag till först.

I Januari har jag tid på man´s ruin hos Mia, hade tid hos Anette men jag bytte för jag bytte motiv, eller sköt upp till senare tillfälle,
IALLAFALL så önskar jag mig presentkort/pengar till tatueringen i julklapp om det är någon som tänker ge något...fast det tror jag iofs att det inte är.. Hm.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jasså, drickbart, är det så det låter nu..? "du får dricka upp mitt te också" eller vad va det du sa nu igen?=) haha du e rolig du. Kramar

2008-11-12 @ 17:59:06
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Annie

Du får absolut ingen julklapp av mig! Skulle jag bidra till något jag skulle bli sååå avundsjuk på?! ;P Älskar dig gumman! Puss! E saknar A!

2008-11-12 @ 18:34:26
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback