Hej..

Igår gick jag själv ner på stan för att uträtta några ärenden (ville faktiskt vara ifrån min älskade lilla familj en stund)
Klockan var 10.02 när jag kom ner på stan,snacka om tajming! (eftersom stan öppnar 10.00)
Träffade Johan och han hjälpte mig välja te till Angelica som (borde,men tyvärr inte..) ligger hemma och vilar med skadat ben.

Angelica tog min Ben&Jerry-oskuld, och gissa om jag fick munorgasm!!!!
Detta är, utan att överdriva minsta lilla, den gooodaste glass jag ätit i hela mitt liv!!!
..Gissa vad Pether fick i farsdagspresent i förväg? ;P

Jag och Pether skulle köpa den där jäkla 08 glöggen på bolaget, men icke sa nicke, den var slut!
De hade sålt slut på typ 2500 flaskor på två dagar.

Vi mötte upp Jonte på affärn och inhandlade varor så vi kunde göra sallad, och shit vad gott det är. MUMS.
Senare vart det lite Ben&Jerry som Pether inte kunde hålla sig ifrån att öppna (och jag tackade inte nej)
Efter detta vart det kex och ost.. killarna kunde då äta, men jag fick knappt i mig nånting (vilket jag iofs tycker är väldigt bra)
Vi spelade scrabble och JAG VANN (igen) :D :P

Agnes har sagt Mamma i förbifarten. Menade nog inte mig för fem öre, men ändå! Det är tufft.

Agnes stod idag och kikade över spjälsängskanten.

Idag har vi lekt och busat massor med massor med Agnes.
Vi har haft storkok igen och kokat en massa mat till Agnes, inte tillräckligt dock eftersom vi inte har tillräckligt många iskubsgörarlådor.

Vi har gått till IXO där vi köpte julgardiner till köket.
4 längder 120:- jätte billigt juh.

Nu kikar vi på en skitfilm som Annie rekommenderat så väl.
Mamma Mia.
Annie.. du kan inte ha sett många bra filmer?? :P
Pether tycker den är sämre än vad jag tycker, för den är inte jätte dåligt, men inte superbra heller.. lite smådryg faktiskt.

Detta skrev jag igårkväll, men det vart aldrig uppdaterat.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

söt liten bebis du har

2008-11-09 @ 08:39:37
URL: http://amandaskleader.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack för dom fina orden Kicki, du är en underbar vän och en fin människa på alla sätt, jag är glad att jag lärt känna dig! Kul att du gillade glassen, men allvarligt, vem kan motstå? Ska nog plåga min fot med ett besök på hemköp idag då jag skrapade ur det sista i bunken igår :) Nere till höger på min sida under "Länkar" finns en som heter Djurrätts-blogg det är den sidan jag pratade om där finns diverse klipp. Kram

Och grattis Pether på fars dag!

2008-11-09 @ 11:31:28
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Macknow

Om man inte har iskubsformer att göra mat i, så kan man klicka ut maten på ett bakplåtspapper och ställa in i frysen, när de frysit lägger man de bara i en glass låda..Så gjorde iallafall jag de få gånger jag gjorde egen mat till mina barn.

2008-11-09 @ 19:12:32
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Annie

Mamma Mia är skitbra, du vågar bara inte erkänna! ;P Puss!

2008-11-09 @ 22:42:39
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback