Dopet

Nu är detta länge sen, vi är riktigt sena med dessa bilder.
Vi ska snart lägga upp fler bilder också, nyare. =)


Agnes döps, hon gillade vattnet =)
   

Gudfar Jonte, gudmor Moa, Jag, Pether, Agnes, och Gunn.
   

Kantor Gunnhild och präst Gunn. (Superbra!)
  

Den här bjuder jag på! Haha!


Jag, Agnes, Moa och Anna-Kristina
  

Syskon till Pether: Therese och Johanna, Micke, Agnes farmor Maire.
 

Farfar Göran, "Moffa" Sven, momma...
 

"Hm! Vågar jag äta den här bullen??" Pethers systerdotter Elisa
 
Systerdotter 2: Klara


Vännerna <3



VI EFTERLYSER FLER BILDER OCKSÅ!!!!!
Någon måste väl ha fotat några bilder??

//Kicki o Pether

Kommentarer
Postat av: Macknow

Guuud vad fin du var i håret Kicki!!

2008-11-21 @ 00:31:48
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Påsen

Hehe, det ser ut som att jag tänker välta dopfunten eller nåt :)

2008-11-21 @ 07:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback