Babymassage

Idag har vi varit på babymassage för första gången.. gissa vem som var äldst?
De flesta var bara nån månad och "lilla" Agnes är hela 7 månader, och lite till!

Ja, hur gick det då?...
..inte alls bra :P
Inte fan har man väl tid att ligga still!? Eller ens sitta still?
Man kan inte vara still över huvudtaget alls.
Men det var jätte trevligt! =)

Rasta vart tagen på bar gärning imorse med att väcka Agnes.
Jäkla jykke!

Nu ska vi gå å fixa lunch.

//Kicki
Ps. bilder kommer inom kort! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag såg er igår jag. När ni var ute och gick, förbi campingen. Jag satt i en stugorna där och hade studiegrupp, så såg jag er gå förbi. =)

2008-11-21 @ 11:11:38
URL: http://jenkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback