Agnes kan!


Igår.
Jag o Pether: "Hej hej!"
Agnes: "Hej hej"
Jag o Pether: "Hej hej!"
Agnes: "Hej hej"
Jag o Pether: "Hej hej!"
Agnes: "Hej hej"
OSV!! :D Ashäftigt!

Idag.
Agnes kröp en lång strecka för första gången!
Nu kan hon krypa på riktigt! :D

Agnes ska gå och stå HELA tiden.
Igår tog hon sina "första steg själv" också.. hon höll i sig i stolen och tog några steg.
Fast det var säkert bara för å hålla balansen, men ändå.

Men hon är bra jäkla cool.. hon tror att hon kan släppa det hon håller i sig i och stå/gå. hehe.

Nu ska vi strax iväg och stycka..
och jag menade inte i tidiagre inlägg att jag tyckte det var okej att stycka om det gjordes på rätt sätt, för det vet jag inte hur det går till....
..jag menade mer såhär:
Det är mer okej att äta djur som man vet dött på "rätt sätt", inte blivit plågade och lidit. Osv.


Nu har jag inte tid att sitta här längre, ska gå å ta hand om min superduktiga dotter :D


//Stolt mamma

Kommentarer
Postat av: Annie

Så duktig Agnes! Eller "har du kul Agnes?! ;)" Måste ju ses snart så jag får se alla framsteg! Puss!

2008-11-16 @ 11:19:42
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Åh vad roligt :) Att tiden går så fort..

(Jag såg Pether i StanIdag häromdan :P haha

2008-11-16 @ 13:16:27
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Anonym

oj oj men hur gammal e hon nu??

2008-11-17 @ 20:34:05
URL: http://leah-nova.blogspot.com
Postat av: Påsen

Duktig flicka!!Nu är jag hemma.. ses på lördag kanske?

2008-11-20 @ 11:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback