Syndar hela tiden

Åh vad dålig jag känner mig nu!
Idag skulle jag äntligen få göra paj till lunch,men vi var jätte sena.. skulle vara på MVC 13.. vad göra???
köpa maxmat.. så äckligt! Pether fick ta över min burgare, men stripsen slank lätt ner..godaste stripsen finns juh på max.. men vad dålig jag känner mig nu!
Sprite zero drack jag till.
Till maten idag drack jag en cider och smakade lite öl.. inte så nyttigt, men det bryr jag mig inte lika mycket i heller.


Igår ammade jag (antagligen) för sista gången.
Agnes mår till å från inte särskillt bra i magen.. ska som tur är till BVC på tisdag så då får vi prata om vad vi ska göra åt detta. Hon får iaf "gå på toa" regelbundet.



Åh.. måste erkänna. stripsen dippade jag i smält cheddar. =(



Nu ska jag ut igen.. Jonte och Björn är här =)


//K

Kommentarer
Postat av: Annica

haha nej, men jag ska berätta att pajen står fortfarande orörd. Men kommer nog hugga in på den senare ikväll! Jag orkar inte bry mig längre. Jag lever en gång och det sista jag vill är att hålla kolla på min vikt och vad jag stoppar i mig. Känns som jag vill lägga ner min tid på viktigare saker. Han älskar mig för den jag är!! Men visst kan det kännas jobbigt ibland att inte komma i sina kläder, men nio månader upp, nio månader ner!! Pöss

2008-05-31 @ 18:45:28
URL: http://nogg.se/mukis
Postat av: Sarah

Tack så mycket för idag vännen! Det var jättekul att träffa er. Ses i morrn :). Puss puss

2008-06-01 @ 19:40:13
URL: http://sarahburstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback