Staden

Dagens promenad var säkert lika lång som igår.. (mycket spring på stan) ;P
Hittade inte ett enda plagg!!!!!!

Vart hittar jag sköna baggy jeans???

Helst så vill jag ha stretch typ.. sköna tunna.. inte sånna där hårda jenas.

Idag har jag stoppat i mig onyttigheter!!! AJJABAJJA!!!!!!!
En ciocco (latte med choklad) och en  s t o r  chocolate chip cookie (hur det nu stavas!?) Men det var såååå gott!!
Till middag vart det sallad igen, fast hos farmor, och till drack vi hallonsoda, men inte så mycket..ett halv glas bara tror jag? eller vart det påfyllning på det tro.. jaja.


Chokladkaka med vitchoklad i :D MMmmm.. vilken dröm.


Skäll på mig någon!!!!


Och nu ska bakas igen..
Är det nån som kommer på fika på måndag???

Annars kanske jag struntar i å baka.. =(

//K

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag med familj kommer! Vill ju inte missa din dag! Puss!

2008-05-30 @ 09:52:18
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag kommer! :)

2008-05-31 @ 19:47:19
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback