Snabbskrivning!

Agnes ligger Äntligen och sover o jag kastar i mig lite frukost här vid datorn =)
Idag har hon ätit massor.
Bajsat ner hela henne, och hela mig!! mitt ansikte,mina bröst, min mage, mina ben.. you name it.
Tvätta,tvätta.. jajje.. då kommer spyan!
Hela Agnes nytvättade kropp =)
Inga rena jamasar (pyjamasar) och inga rena bodys nästan. Hm!
Ack så fel jag hade.
mamma Saras ord ekar i mitt huvud om att man inte kan ha för många bodys om man får en spybaby.
Ja.. jag skulle inte kalla henne spybaby, men bodysarna går åt ändå! Märks att hon är min första =)


Nu ska jag lägga mig och försöka sova, då jag varit vaken i flera timmar, och tusen gånger under natten.

Tjing! /K

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahha.. jag tycker att min unge har huuur mycket kläder som helst. Men då han kräks mycket så är det alltid nästan tomt i hans garderob då vi är lite dålig på att tvätta! ;) Ska du köpa mer, så köp nästan två stl för stort o vik upp - så hon har något att växa i. Då känns det inte som att du slösar så mycket pengar! :)

2008-05-15 @ 11:12:56
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Sarah

Hoppas att du fick sova en stund gumman. Pussa Agnes från mig :)

2008-05-15 @ 23:42:05
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback