Skratt! :D

Älskade Agnes har skrattat massor med mig idag! Hon kollar och lyssnar och sen skrattar, underbart :D
Det är iNTE bara sammanträffanden. Det märks. =)

Hon älskar sånger och ramsor, och när jag pussar henne under fötterna.. jag Älskar hennes fötter, hehe :P
Hon vill sitta upp och kika sig omkring hela tiden, så kul att se hur hon utvecklas.


Granna var hit idag.. trevligt,trevligt, men bara en liten sväng tyvärr. =/




Hur har det gått för folk med deklarationen då?

Inte bra för oss iaf.. vi har ännu mer ekonomisk kris just nu.
*Jag ska få betala 10.000:- för att jag varit så dum och litat på folk.
(Sara som jobba med mig på bolaget sa till att dom drog för lite, så då uppmärksammade jag också det,, och sa till jag med.. det skulle dom fixa direkt, men det hade inte blivit någon ändring på det inte.)
*Pether Måste till tandläkaren, vilket kommer gå på ungefär 10.000:-
*Jag behöver nya skor! Några Åtminstånde hundra, behöver verkligen nya byxor, några åtminstånde hundra till.
*Pether behöver nya skor, shorts och byxor, några tusenlappar till.
* Jag fick inga pengar den här månaden, bara 400:- i lön.
Sen dyker det upp saker Hela tiden som man behöver pengar till.


Ni som håller på med välgörenhet kan juh få skicka en slant till de fattiga..oss alltså =)

Det är tur att varken jag eller Pether bryr oss om pengar, vi har varann och vi har kärleken!! :D
Och för att inte glömma vänner och familj.



Ha det jätte bra allahopa, och en massa kärlek till er =)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Prata med skatteverket så får ni göra en avbetalningsplan! Vi ska också betala över 10.000:- så det blir till att sälja extrabilen det!
Ellos har en rätt ok outletsida på deras hemsida om du vill fynda lite billigare kläder.. skönt att inte behöva lägga större peng på "mittimellankläder". (Som du har när du är för liten för mammakläder, men för stor för vanliga storleken).

om du fick så lite den här månaden kanske du får dubbel lön nästa månad? Prioritera tandläkaren, och ta resten som det kommer .. :)

Ååh, tänk att hon är så stor redan att hon skrattar.. försök att fota!! :)

2008-05-04 @ 17:58:20
URL: http://mammasara.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback